zaterdag 20 april 2024

Alles over Altena

Rustige algemene ledenvergadering VV Woudrichem

13 december 2011 (door WoudrichemNet)

WOUDRICHEM - VV Woudrichem hield gisteren haar algemene ledenvergadering, die in het teken stond van de wisselingen in het bestuur. Voorzitter Raoul Nijst kondigde 6 december jl. aan zijn taken met directe ingang te beëindigen. Het bestuur dankte Raoul voor zijn inspanning de afgelopen jaren engaat op zoek naar een nieuwe voorzitter.

Penningmeester
Daartegenover staat de komst van Ewout Borg als nieuwe penningmeester. Hij gaat de gewezen penningmeester Wim Metz vervangen. Het bestuur is zeer content met de komst van Ewout en wenst hem dan ook succes toe in zijn nieuwe rol. De bestuursleden Janny Secrève (wedstrijdsecretariaat) en Wim Schaap (secretaris) waren aftredend, maar herkiesbaar. Zij zijn herkozen en zullen aan een nieuwe periode in het bestuur beginnen. Zowel Ewout, als Janny en Wim, werden door de aanwezige leden unaniem ge- en herkozen.

Door omstandigheden wordt de financiële verslaglegging nader behandeld in een extra Algemene Ledenvergadering op 10 januari a.s., om 19.30 uur.

Lees meer over:

vv Woudrichem
Deel dit bericht met je vrienden!

Tekst en/of beeldmateriaal gebruiken van Mediaplein Altena.Net? Neem even contact op.