donderdag 25 april 2024

Alles over Altena

ChristenUnie stuurt open brief aan alle partijen

15 februari 2010 (door AalburgNet)

AALBURG - De ChristenUnie heeft de programma's van alle partijen gelezen en schreef de zeven partijen allemaal een brief.

Wijnand van der Hoeven, lijststrekker CU: “In de brieven hebben wij niet alleen de verschillen, maar ook de overeenkomsten met de andere partijen omschreven. Wij gaan op zoek naar de beste oplossingen voor de grote uitdagingen waar Aalburg voor staat. Dat betekent ook dat we luisteren naar wat anderen in te brengen hebben, Wij erkennen dat ook andere partijen goede ideeën hebben. Als alle partijen dat doen, kunnen we de Aalburgse uitdagingen veel beter aanpakken. Wij kiezen voor openbare brieven, omdat er maar weinig mogelijkheden zijn om in debat te gaan. Daarnaast is er in debatten maar weinig tijd om inhoudelijk met elkaar te discussiëren over thema’s.”

De brieven zijn te vinden op de site van ChristenUnie Aalburg. De andere partijen in Aalburg krijgen de gelegenheid om op de brief te antwoorden, die vervolgens op de website van ChristenUnie Aalburg geplaatst zullen worden. (Foto CU)

Deel dit bericht met je vrienden!

Tekst en/of beeldmateriaal gebruiken van Mediaplein Altena.Net? Neem even contact op.